Min dag på Ikea i Jönköping

I lördags spenderade jag dagen på IKEA i Jönköping. Det var en hemsk upplevelse. Tur nog så hade en kafeteria i butiken. Jag satt där och baljade i mig 4-5 kannor kaffe samt 10 räksmörgåsar. Sedan gick jag och somnade i en av sängarna som var strategiskt uppställda.

Efter 4.5 timme var äntligen Jürgen och hans thailändska köpefru klara med sina inköp.Då kunde vi äntlifen lämna detta kyrkoställe. Vi tog den östra sidan hem. Efter en dryg halvtimmes körning började det rulla runt i magen. Vi åkte i på närmsta rastplats för att jag skulle kunna spy.Därefter fick Jürgen köra samtidigt som jag spydde i deras soptunnor som de köpt.

Vad har vi då lärt oss av detta? Drick inte kaffe eller ät räksmörgåsar hos IKEA.

Published in: on december 31, 2007 at 5:27 e m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://klagbengt.wordpress.com/2007/12/31/min-dag-pa-ikea-i-jonkoping/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lämna en kommentar