Jävla England

I går satt jag och tittade på när Sverige säkrade sin plats i EM-slutspelet 2008. Samtidigt passade jag på att lämna in en rad till Svenska spels nya topptipset. På detta spel krävs det att du tippar åtta rätt utav åtta möjliga på Stryktipset eller Europatipset. Det gick fulllständigt lysande med en enda anmärkning nämligen England mot Kroatien. Jag tippade 1x i nden den matchen. Men tyvärr gick det inte. Bara för den där tönten Steve McClaren ska sätta in en shabbeljohan i målet.

Nu är ju han en Liverpoolspelare så det han kan komma undan med, men vad ska jag ge mina barnbarn i julklapp ska dem få två barkbitar och en flaska med lagrad julmust i julklapp de kommer bli så överlyckliga! Antingen får han Steve McClaren betala mig eller så får Shabbeljohan göra det. Det handlar ju bara om dryga tusenlappen det kan väl de båda klara av.Bilden här nedan Shabbeljohan och Steve McClaren. Bilder från Liverpool Fc samt Aftonbladet.

player image

Published in: on november 22, 2007 at 2:12 e m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://klagbengt.wordpress.com/2007/11/22/javla-england/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lämna en kommentar